FAQ
Vind hier het antwoord op veelgestelde supportvragen over onze producten.
Staat jouw supportvraag er niet tussen of kom je er niet uit? Vraag hulp aan ons CLEVER DiagnostiX supportteam:
WhatsApp: +31 (0) 6 108 639 30
-
Autocom
-
Hoe kan ik Autocom software installeren?
Indien je het Autocom-programma op jouw laptop of pc wilt installeren, dien je de juiste softwareversie te downloaden via de website van Autocom, via de volgende link:
-
Hoe kan ik Autocom software updaten?
Autocom brengt meerdere malen per jaar een nieuwe softwareversie uit. De software zal automatisch gedownload worden in het Autocom-programma, daarna kun je deze installeren. Je kunt de software ook handmatig downloaden via de website van Autocom, via de volgende link:
-
Melding over de veiligheidsdongle
Mocht het systeem een melding betreffende de veiligheidsdongle geven waardoor je niet verder kunt, kun je handmatig de LAT (License Activation Tool/Licentie Activering Gids) opstarten. Ga hiervoor naar de Windows zoekbalk en typ LAT. Open de gids en volg de stappen op het scherm.
Indien je de LAT niet kunt vinden, kunt je proberen om de Codemeter/LAT/Main opnieuw te installeren en op te starten. Dit bestand (License Activation Tool) kun je hier downloaden: Download Licence Activation Tool
-
Wat zijn de systeemvereisten van Autocom?
De systeemvereisten voor Autcom vindt je hier: systeemvereisten
-
Jaltest
-
Hoe kan ik Jaltest software installeren?
Om de Jaltest software te downloaden, dien je in te loggen met jouw klantgegevens via de volgende link: Jaltest software
Kies vervolgens in het menu Update Area om de software te downloaden.
Heb je nog geen klantgegevens? Neem contact met ons op.
-
Hoe kan ik Jaltest software updaten?
Nieuwe software updates kunnen worden geïnstalleerd vanuit het Jaltest programma. Handmatig downloaden via de site van Jaltest is ook mogelijk door in te loggen met jouw klantgegevens via de volgende link: Jaltest software. Kies vervolgens in het menu Update Area om de nieuwe software te downloaden.
-
Wat is de voertuigdekking van Jaltest?
Controleer de dekking van de verschillende Jaltest Software modules via onderstaande knop:
-
Hoe kan ik een nieuwe Expert-code aanvragen?
-
Launch
-
Hoe kan ik de SD-kaart van de Pro 4 koppelen?
Melding geheugen vol bij X-431 Euro Pro 4? Volg deze procedure voor het correct koppelen van de SD-kaart:
-
Hoe kan ik de Pro 4 applicatie installeren?
Volg deze procedure indien je de X-431 Euro Pro 4 app opnieuw wilt installeren op jouw Launch-tablet:
-
Geheugen vol Pro 3
Krijg je de melding op jouw Pro 3 dat het geheugen vol is? Volg deze procedure:
-
Hoe kan ik de Pro / Pro 3 applicatie installeren?
Volg deze procedure indien je de X-431 Pro / Pro 3 app opnieuw wilt installeren op jouw Launch-tablet:
-
Wat is de voertuigdekking van Launch?
Controleer de dekking van het voertuigmodel via onderstaande knop.
- Voor X-431 serie: Selecteer Professional diagnostic / Voor CRP-serie: selecteer DIY diagnostic
- Selecteer Launch model
- Nu kun je bij de verschillende fabrikanten zoeken naar de gewenste modellen, bouwjaren en systemen.
Controleer de dekking van ADAS via onderstaande knop:
-
Hoe kan ik TeamViewer QuickSupport downloaden?
Wanneer je TeamViewer QuickSupport op jouw Launch hebt staan, kunnen wij gemakkelijk op afstand meekijken bij support:
-
Pico
-
Hoe kan ik de PicoScope software downloaden?
Hier kun je de laatste versies van de Pico software downloaden:
-
Overige
-
Wat zijn de meest voorkomende foutcodes?
Bekijk hier een overzicht van de meest voorkomende foutcodes:
-
Continental
-
Hoe kan ik de software van de Continental DX 280 DC Advanced downloaden?
De software kun je downloaden via onderstaande link (let op dat je de juiste download voor jouw land kiest: Nederland of België):
Voor Nederland: Installatie software DX280 DC Advanced - NEDERLAND (NL)
Voor België: Installatie software DX280 DC Advanced - BELGIË (FR/NL)
Volg de stappen van de volgende handleiding voor het installeren van de software: Installatiehandleiding DX280 DC Advanced
Kunnen wij je helpen?
Wil je meer weten over een bepaald product of onze diensten? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag bij vragen of advies.
- Bel ons
- Via +31 (0) 492 52 57 17
CLEVER DiagnostiX ServiceDesk:
- Bel ons
- Via +31 (0) 85 076 5000
- Via +31 (0) 6 108 639 30